måndag 1 oktober 2018

Mina köp på Lindex "rosa frukost" och 2 till frukostar.





Här var det en hel del rosa från Lindex, Pink Collection.

Mössan, passade inte på mig riktigt, och vantarna kommer att lämnas åter.
Armbandet jättefint , 99:-.




Pom pom med glittriga öron och matchande hjärtnyckelring.




Frukost hos Indiska, den var väl sådär.
Viss procent när man handlade, vilket jag inte gjorde.




Bättre hos Hanzens.
Bubblande i glasen, alkoholfritt.




Lyxfrukost!
Säkert någon procent i butiken, har glömt.








2 kommentarer:

  1. Jag måste säga att det ser ut som Hanzens förstått det där med att bjuda in till frukost, det ser trevligt ut, upplagt fint och är lite mer än en inplastad macka. Hoppas det var trevligt. Må så gott! Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt var att jag kom till Hanzens ett bra tag sedan frukosten varit men den stod fortfarande kvar.
      Bäst frukosten med det lilla extra.
      Känns som de gjort den själva.
      Ha en fin dag.

      Radera