söndag 14 oktober 2018

Min julshopping hos IKEA och mera bilder..





Här har ni min julshopping hos IKEA i fredags.




Blev visst lite mera än tidigare år, 2016 och 2017.
"Änglaspelet", fast med djur, till vänster är designat Bea Szenfeld.




Fekjamaryllis, även i rött och vitt.




Små tyghängen.




En del ljusslingor i fina burkar.




Julgranar, några väldigt "magra"!
Snyggt ljusträd skymtar bakom.




Adventskalender.
Små påsar.




Så fina presentpapper.




Även i blått.




Härliga sagomotiv.
Brukar inte vara så förtjust i för mycket mönstrade julpapper men dessa gillades.
Köpte de med ljus bakgrund.




 Kanske blir det snart ett till IKEA-besök.....







2 kommentarer:

  1. Presentpappren och ljuskaninen i förra julinlägget föll mig i smaken, de skulle jag gärna köpa. Tyvärr kan jag inte ta mig till IKEA just nu då jag sitter hemma med en nyopererad fot i högläge, antingen får jag skicka maken eller så hoppas att det jag vill ha finns kvar en tid, vilket verkar tveksamt när det gäller det stora varuhuset i Stockholm. Vi får se hur det blir. Fin söndagskväll! Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser att en del varor, kaninen bl.a , tagit slut i Umeå.
      Nej med nyopererad fot tar du dig inte så långt.
      Hoppas allt går bra med foten framöver.
      Kram Titti

      Radera