måndag 15 juli 2013

Oh NO!!!


Hämtade ett paket idag.....


Hera blus...satt inte riktigt bra.
Linn tank i färgerna pearl och dark indigo.
Pearl passade bra, storlek 2, men gillade inte färgen.......dark indigo storlek 3 alldeles för stor.


Försökte mig på jeansen en gång till....NEJ det fungerar inte!
Keyhole slip tank  dark blue, känns  "onödig"....behöver den inte.


 Kvar blev essentials purse....rea 175.-....nej  den åker också åter.....vill inte betala frakt för bara den.
Jaha det blev "billigt".....få se om jag hittar linn tank, winter rose i någon webshop!?


12 kommentarer:

  1. Åh, så trist när inget blir riktigt bra! Svårt när man inte sett eller provat plaggen på riktigt, men ibland blir det så. Hoppas du hittar en linn tank någonstans!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hopplöst detta.....så mycket skickas åter av mig!
      Kram

      Radera
  2. Nej vad trist men fungerar det inte ska det tillbaka.
    Jag var också sugen på att ge jeansen en chans till men tvekade. Vad har du för stl. på dina?
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så fort jag får på de känner jag att ......nej detta är inte jag!!
      Jag provade storlek 3 och de satt bra kanske något långa.
      På ett ställe var slitningen inte förstärkt....det gillades ej!
      Kram

      Radera
  3. Vad tråkigt!
    Jag fick meddelande om att ett av mina beställda plagg förra veckan var slut. Irriterande!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Konstigt...borde de inte upptäckt det omgående.....jag har bara handlat ett rea-plagg...en t-shirt på 60 % rea!
      Kram

      Radera
  4. Blev ju billigt i alla fall;) Jeansen har jag varit sugen på men aldrig orkat prova....Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkar inte som jeans är min grej...ska inte beställa de en tredje gång!!
      Kram

      Radera
  5. Trist när inget passar:( jag vågar nästan aldrig beställa om jag inte provat innan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag måste chansa eftersom så få plagg finns att prova här i stan....
      Kram

      Radera
  6. Nämen vad tråkigt paketet blev! Ingen glad låda det där.. Jeansen har jag i storlek 2, kanske du skulle ta o testa 2:an istället!? Dom är ju stora. Slitningarna på mina är ordentligt förstärkta.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej några jeans blir det inte......men jag köpte en snygg klänning på Lindex idag för 299:-!!!
      Kram

      Radera