söndag 28 juli 2013

Sökt och sökt.....



När jag var i Göteborg tänkte jag köpa ett par guldiga Marenas ( se bilden)....men det blev ballerinas från Tory Burch i stället.
Naturligtvis är min högsta önskan just nu ( nja nästan....!!) dessa skönheter....
Letat överallt på nätet...slutsålda överallt....



Till slut hittade jag en webshop på Menorca ..... Abarcas .net där fanns liknande sandaler,
"Gold sparkle" köpte jag ......det är andra modeller som syns på bilden.
Dessutom betydligt billigare än  Marenas.
Hoppas de ska passa!?

"Spanish sandals, known as Abarcas or Avarcas, are fast becoming the latest must-have fashion accessory. Comfortable, durable and hand-made from premium Spanish leather, no wonder they are in such demand!"

2 kommentarer:

  1. Ja, såg ju liknande överallt på Mallorca, men provade aldrig. Är de verkligen sköna?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker de kändes sköna när jag provade de......vi får se??
      Kram

      Radera